The Owls brushed up on their reading with a game. The children found a group of three to challenge and on the count of 3, they made rock or paper with their hands. The first to read the card when all three children made the same pose got to move onto the next card. The children were really into this game, and got faster at answering with every round! Owlsクラスではゲームでリーディングの復習をしました。子どもたちは3人1組を作り、1・2・3のカウントでグーかパーを出します。全員がグーもしくはパーを出したチームがカードを読み、次のカードに進むことができました。子どもたちはこのゲームに夢中になり、回を重ねるごとに速く答えられるようになりました!
Red and Blue Classes learned about different places of the world. As a class, they sorted out countries within each region, and well as learned to ask each other where people are from.
RedとBlueクラスは世界のさまざまな場所について学びました。クラス全員で地域別に国を仕分け、それぞれの出身地を尋ね合う方法も学びました。
Before starting their gym activity, the Chicks and Sparrows did a little warm-up with the song, “Head, Shoulders, Knees, and Toes,” played on the piano. Many children knew the song very well, and sang in harmony as they touched their body parts to the song.
ジムでのアクティビティーを始める前に、ChicksとSparrowsは「Head, Shoulders, Knees, and Toes」という曲で身体を温めました。サタデースクールでは子どもたちにお馴染みのこの曲、みんなノリノリで踊り、歌っていました。
Chicks and Sparrows learned about countries, and the different animals that live there. The children enjoyed sharing their memories or facts they knew about each location with the class. ChicksとSparrowsは、世界の国々とその国に住む動物たちについて学びました。子どもたちはそれぞれの場所について知っている事柄をクラスで共有することを楽しんでいました。
At the end of the day, Advanced Orange drew pictures of where they lived, starting with the smallest circle which represented “My Home”, to the biggest, “My Planet.” The children enjoyed drawing their discoveries and research they made during lessons onto their crafts, and comparing it with their peers. 一日の終わりに、Advanced Orangeクラスでは自分が住んでいる場所の絵を描きました。最初は「私の家」を表す小さな円から始め、最後は「私の惑星」となる大きな円まで描きました。子どもたちはレッスンで学んだ発見や調査をクラフトに描き、仲間と比べながら楽しんでいました。
The Wolves have been working on letter placement! Before writing in their journals, the children used letter magnets to visualize where the letters fit. Their recent journal entries have been very neat since they first started! Wolvesクラスでは文字の書き方について取り組んでいます!ジャーナルに書く前に、子どもたちは文字のマグネットを使って文字が線のどこに入るのかを視覚化したゲームをしました。最近のジャーナルの記録は、最初に比べてとてもきれいになっています!
The Cubs made their own passports to celebrate the theme of traveling! The children drew self-portraits of themselves and filled the pages with creative stamps, imagining all the exciting places they could visit on their journeys. Cubsクラスは旅行をテーマに、自分のパスポートを作りました。子どもたちは自分の似顔絵を描き、クリエイティブなスタンプでページを埋め、どんなワクワクする場所に旅行できるかを想像しました。
The Foxes have been learning about different floors of buildings! To review, they each constructed their own, and talked about how many floors their buildings had. Foxesは建物の異なる階層について学びました!復習として、各自で自分の建物を作り、その建物には何階があるのかを話し合いました。
The Wolves start every Circle Time with a quick phonics warm-up! The children traced around “a” with their magic fingers to review lowercase a’s letter formation. Wolvesのサークルタイムはいつもフォニックスのウォームアップから始まります!子どもたちは「a」の小文字の書き方を復習するために魔法の指で「a」をなぞりました。